Een aantal opdrachtgevers van PEAK-IT vertellen over hun positieve ervaringen. PEAK-IT is dé ICT business partner op het gebied van advies, beheer- en support van infrastructuur en applicaties, waarbij de focus ligt op continuïteit en service+.

PEAK-IT biedt verschillende diensten aan en heeft hiervoor een aantal opdrachtgevers gevraagd hoe de samenwerking verloopt.

Opdrachtgevers PEAK-IT

 

Opdrachtgevers PEAK-IT Tata Steel  Opdrachtgevers PEAK-IT Boeringher Ingelheim  Oopdrachtgevers PEAK-IT SGS  Opdrachtgevers PEAK-IT Ennatuurlijk  Opdrachtgevers PEAK-IT Gemeente Almere  Opdrachtgevers PEAK-IT ECL

Deta+

Boehringer Ingelheim
Boehringer Ingelheim is een internationaal, innovatief farmaceutisch bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling en het op de markt brengen van nieuwe geneesmiddelen die bijdragen aan de verbetering van de gezondheid en het welzijn van mens en dier. In 2009 besloot Boehringer Ingelheim om over te gaan op deta+ door de vele IT projecten. Het geeft hen de mogelijkheid om op de momenten dat het nodig is het project te doen slagen. Lees de referentie Boehringer Ingelheim over de succesvolle samenwerking.

Gemeente Almere
De gemeente Almere heeft een Servicedesk om haar 2000 medewerkers te ondersteunen. Deze afdeling bestaat nu uit 5 mensen. Eén van deze mensen is een ICT professional van PEAK-IT. De reden voor de inzet van de ICT professional was een acuut bezettingsprobleem op de ICT-afdeling. Lees hier meer over de referentie van gemeente Almere.

Co-sourcing

Tata Steel
Tata Steel is de op één na grootste staalproducent van Europa met een jaaromzet van ongeveer € 13 miljard en een bruto staalproductie van meer dan 20 miljoen ton. Met een productie die altijd door draait is de continuïteit van de ICT essentieel. De Servicedesk speelt hierin een belangrijke rol. Wil je meer weten over de refentiecase Tata Steel? Open de link!

SGS
SGS heeft de wens uitgesproken de gebruikerstevredenheid significant te verhogen en heeft hiertoe PEAK-IT als partner gezocht. Naast de benodigde kennis van ITIL en ICT kenmerkt PEAK-IT zich door nadruk te leggen op de softskills van haar medewerkers.PEAK-IT heeft samen met SGS een Co-sourcingstraject opgezet, waarbij de eerstelijns support geleverd wordt door mensen van PEAK-IT en de regie van de helpdesk bij SGS ligt. Wil je meer weten over Co-sourcing? Lees de referentie SGS.

Outsourcing

Eerste Christelijk Lyceum
ECL is een middelbare school voor havo, atheneum en gymnasium met in totaal meer dan 1.050 leerlingen en 125 medewerkers. Het ICT-beheer in een onderwijsorganisatie vereist extra kwaliteiten i.v.m. het grote aantal gebruikers op wisselende plekken. Ook is de programmatuur zeer gevarieerd en dient de ICT-omgeving beveiligd te zijn tegen de ontdekkingstochten van leerlingen/studenten. Verder moet de uitrol van digitaal lesmateriaal goed geregeld zijn, en zijn er ontwikkelingen rondom het gebruik van tablets. Uiteraard vraagt dit ook een hoge performance van het Wi-Fi netwerk. Lees hier meer over de referentie ECL.

Ennatuurlijk
Ennatuurlijk maakt vandaag al voor 66.000 consumenten en zakelijke klanten duurzame warmte, koude en elektriciteit. Zij stelt haar netten open voor anderen die energie willen opwekken of leveren. Zij investeert met lokale partners, zoals gemeentes, woningcorporaties, onderwijsinstellingen, zorgorganisaties en bedrijven. In de referentie Ennatuurlijk lees je waarom zij kiezen voor PEAK-IT.